8. What’s positions you have held in a stunt group

Jag började i MRA i cheer elite först, och då var jag bakperson.
När jag blev äldre började jag i cheer elite's JRA-lag där jag var sidobas, och någongång även framperson.
Efter nästan 2 år blev jag bakperson i JRA-laget också i cheer elite.

Jag böt förening förra året till Power cheer and dance - COUGARS
som är power's JRA-lag.
De jag tycker har varit roligast är Sidobas  Bakperson :)

Men självklart så tycker jag att känns som ett mycket större ansvar för den som står där uppe och som är uppe och flyger(toppen) och jag får ofta skuldkänslor för om jag gör illa toppen för de är bättre om den gör illa mig för jag står ju redan på marken.. hehe de är helt okej att vara bakperson, bara de att jag tycker att de har varit roligast att vara sidobas av de saker jag testat att vara:)

/Felicia Sjöblom


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0