AWESOME

Hej Hej! säger bara AWESOME jobb till lovisa med designen!
Igår var jag med Emy efter skolan. Vi studsade sudsmatta, och sen var de dags typ för mig att dra på träningen som gick AWESOME. Efter träningen så åkte jag hem som vanligt med söta tjejorna: Antonia,Felicia och Erika och även söta Emy  åkte med!
När jag och emy kom hem åt jag tacos och sedan duschade sen drog vi ut igen. Då träffade vi massa folk och sen gick ute och prata på vägen hem. När vi kom hem åt vi glass och draxk coca cola!
Somnade runt ett ungefär(?)
Idag vaknade jag av min väckarklocka : EMY.
Klockan 11!! jag som brukar sova till 1 men de var bara att stiga upp som vanligt!
Nu har vi kommit ner och jag har kollat på grymma EAGLES aom tog VM-brons, AWESOME!
Nej men nu kommer emy ruttna oc´m jag fortsätter skriva, nu ska vi äta frukost!
BYE BYE AWSOME-människor!
emy och ja

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0