dagens fråga

Fråga: felicia höglund kan inte du berätta lite om dej och cherleding?typ varför du började och vad du tycker är kul och  så där.


Svar
: Asså allt började med att Felicia Sjöblom gick på cheer, och vi höll på o bygga osv utanför vårat hus när vi mindre. Jag tyckte att det var as kul, men jag har inte tänkt något mer på det. Sen sommaren 2009 frågade Antonia mig om inte vi kunde börja tillsammas. Jag svarade ja, sen snackade vi inte så mycket på somaren. Hösten kom och Antonia hade börjat. Sen var det någon dag jag träffade henne och då snackade vi om att hon hade börjat och att jag skulle följa med och testa. Jag följde med och prövade, och sen dagen har jag varit fast!
Det jag tycker är roligt är ungefär allt. Men det roligaste är nog bygg, och att tävla! Kicken man får efter att programmet har satt när man visade upp det, är oberskrivlig.

Förresten, jag rekommenderar starkt cheerleading till alla!


Bild lånad och tagen från: Ida-Maria Lehto www.youbetterwork.blogg.se

/Felicia Höglund


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0