i'm home!

Kom nyss hem från mitt landställe,
De har varit askul där ute!  De är så skönt att komma bort lite och umgås med nåhra andra människor än vad man brukar göra(inge illa menat )
Men jag var med min syssling och massa andra.
Jag har ätit så mycket så jag rullar fram ungefär och jag har fått 4 påskägg så jag har en del godis jag ska äta,ulus att jag fått pengar i påskägget ^^ superduperbra!!:D

Är de bara jag som längtar så mycket till sommaren?!?!
man önskar ju att sommarlovet kunde vara läääängre!

Menmen, nu ska jag byta om för att träna med världens bästa lag!
P.S senare får ni bilder på mig och majken från landsort!:D

Pussar&Kramar


 bild tagen på Emy's birthday!
Fast dock på mig och Emma!



Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0