kärlek till er

När det är det svårt, är det dom du vänder dig till. När du behöver en kram, är det dom du kramar. Behöver du ett skratt, skrattar du med dom. Behöver du någonting ställer dom upp. Dom finns där i vårt och tort. Dom älskar dig för den du är och står ut med dig i alla lägen. Dom visar dig den respekten du vill ha och kärleken du förtjänar. Det är dom som backar din rygg när du behöver dom. Dom är din andra familj. Dina andra kärlek. Din andra halva. Utan dom är du ingenting.

Jag pratar så klart om dina vänner. Jag älskar mina vänner mer än något annat. Jag har dom vid min sida i alla lägen. Utan er hade jag inte varit här idag!

         

Och alla andra, ni betyder så jävla mycket. Tack för att ni finns. Jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Tonna

jag älskar dig mer än du tror min fina vän <3

2011-04-03 @ 10:07:48
Postat av: kew

vem är beffeen upppe i vänstra? <3

2011-04-03 @ 16:46:33
URL: http://asd
Postat av: svennehiphop.blogg

älskar er<3 kolla in min blogg!

2011-04-03 @ 20:13:59
URL: http://svennehiphop.blogg.se/

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0