lägenhetsvisning

Vaknade runt halv tolv idag och hade fått sms av mamma att de var dags att kolla på en lägenhetsvisning!
Min systr följde även med och kollade på den och den visade sig var väldigt bra för min och desiree's del, men mamma var först lite skeptisk för lägenheten, menmen hon är ju så kalld en "bricka i spelet" så vi får se om vi lägger något bud, vem vet(?)

Vi skjutsade desiree till jobbet och sedan åkte jag till handen och fixade lite saker och mötte även Felicia Höglund!
Åkte hem och åt pizza med min mamma. Snart är de träningsdags och jag är sjuk:( eller sjuk och sjuk, men jag ska i alla fall bygga men inte "träna" om man säger så.
Men nu ska jag ta en snygg bild på mig så ni ser hur jag ser ut.

/en ledsen felicia som är halvt sjuk och utan smink...

 


Saknar dig lillen!


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0