landsort hela helgen!

Tjatja! kom hem från träningen för ett tag sedan. Har duschat och ätit mackor och har även hunnit kolla på filmen " The tourist". ASBRA FILM! Nu ska jag gå upp och kolla på tv elle något.
imorgon ska jag och hela min familj ut till landsort där även min släkt kommer vara för att vi ska fira påsk!
(som vi brukar göra på landet)
Så de kommer nog inte vara någon uppdatering på hela helgen på min front om man säger så, men felicia får förhoppningsvis blogga mycket så jag tror ni överlever! :D
juste lofiseeeen fixa våran design lite tillfällig, asgulligt av henne!
Men nu ska jag gå, GLAD PÅSK!

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0