måndag

Dagen: Vaknade runt tolv. gick upp och duschade. Efter de så la jag mig ute och solade! Solade ett tag och sedan åt jag frulle med mamma. Drog senare till handen och sedan till sofia där även olivia , alle och kakan var. Vi gjorde inte så mycket förutom tog de lugnt osv. Sedan drog jag till västerhaninge station och mötte världens bästa Rasmus och jag tog samma buss som han fast de blev som en omväg(y)
Men de var de värt!
Kom hem, åt middag och nu har jag precis pratat med Emy.Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag smsa och äta GODIS!
mina syskon och jag har ett intressant samtalsämne:CHEERLEADING

Kommentarer
Postat av: Sara

Anmäl dig till Veckans blogg hos oss! :)

2011-04-26 @ 21:02:16
URL: http://corneliaosara.blogg.se/

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0