Min dag!

Kan berätta lite om min dag vad jag har gjort. Var i skolan som vanligt och sedan åkte jag bussen som tog mig till stora vika. Där var jag med Rasmus. Vi satt vid datan osv. Snackade och sedan drog vi ner till gården. Där träffade man lite folk och stannade till ungefär nio. Sen drog vi hem och sedan så klippte sig rasmus när vi kom hem och jag satt vid datan(y) , och sen så var de nästan dags för mig att gå till bussen. Rasmus var så snäll att han och Tequila(hans hund) stannade till bussen kom. Satt på bussen i typ 40 min och sedan kom min mamma och hämtade mig. Nu har jag inte så mycket att säga, men där fick ni lite av min dag. Du är bäst Rasmus, tack för idag!

Söta!

 


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0