Några av mina vänner!

(Jag har många fina vänner, men har tyvärr inte lagt till alla i detta inlägg)

Felicia Höglund
Hon är en person som bryr sig mycket om andra. en som är otroligt gullig och snäll men kan samtidigt vara lite smått kaxig men med en bra attityd(ta inte illa upp). Hon sprider glädje omkring sig. Vi har bott grannar och upplet många minnen tillsammans men vi har kommit varandra nära med tanke på nu när vi går i samma lag. Jag älskar denna brud enormt mycket! Hon finns alltid för mig

Lindha Nilsson

Vi har en speciell gemenskap. Vi har varit bästavänner sedan fyran. Hon förstår mig på ett speciellt sätt och finns alltid där för mig. Även fast vi inte är som förut vet jag alltid vart jag har henne. Vi kommer alltid ha kontakt men kanske inte lika bra som förr. love you.

Emy Wiberg

Är en riktigt knasig brud. Hon kan man umgås med mycket kan jag säga er. Hon sprider glädje och älskar henne mycket. Vi har kommit varandra nära, väldigt nära och jag gillar't mycket!
Hon och jag kommer att få tillbringa gymnasiet tillsammans och kommer alltid ha mycket bra kontakt under denna tid alltid förhoppningsvis! Vi är lika men samtidigt olika, de är bra! En heltokig brud med många bra egenskaper! Älskar henne med!



Amanda Ulvefjord

Är högt älskad. Vi har delat både glädje ,sorg och tokigheter. Hon och jag har känt varandra sen vi var mycket små, kom inte ihåg men vi är som barndomsvänner! Hon är den den jag saknar mest just nu, på grund av att hon bor så långt bort ifrån mig, ända borta i gävle. Förut bodde vi bara 10 minuter ifrån varandra. Saknar henne och önskar att vi kunde ses varje dag igen! Hoppas jag hälsar på henne på påsklovet!



Sofia Samuelsson

Är en mycket envis kompis som gillar att busa mycket. Hon är otroligt snäll och står för de hon tycker. Vi har så många minnen tillsammans, som är så sjukt roliga. Älskar hennes skratt och självklart henne!



Evelina Arndt

Är en gullig liten prick som man alltid kan prata allt om. Hon har lite sån humor som mig och skrattar mycket. Hon har bra temperament eller vad de nu heter, hon blir alltså inte lätt sur. Hon och jag brukar ha våra ben and jerry's kvällar! henne kan man säga vad som helst till och man vet att de stannar mellan oss! Love you.


Emmelie Hellqvist

Omg vad finns inte att berätta om denna brud? Hon är helt gaaaalen och helt otrolig! Vi lärde känna varandra genom Felicia Höglund. Vi har inte varit så himla mycket, men har ändå kommit varandra väldigt nära, de gillas! Hon är otroligt stark som person, önskar jag kunde vara lika stark som henne! Älskar henne!



Rasmus Piedrahita

Vilken kille alltså! Han är helt otrolig. Han pratar på som aldrig förr! De är så kul att vara med han, blir alltid så glad liksom när man är med han, vi lärde också känna varandra genom Felicia Höglund, och de ska jag tacka henne för! Älskar honom!



Cougars

Sist men inte minst, laget! Alla i laget har en speciell plats för mig. Förlåt att jag inte skriver om varje person, de kan komma till nästa inlägg om alla i laget!Älskar att träna med alla er/dom och älskar alla på olika sätt. Är så glad över att jag får tillhöra detta fina lag!

P.S orkade inte skriva om alla de skulle bli för mycket att göra! Nu är de dags att kommentera bästa Saras frågestund sen blir de typ ta en powernap


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0