onsdag

Hej!

Mitt internet har varit helt cp dom senaste dagarna, därför har jag inte kunnat uppdraterat. Men jag tänkte dra igenom lite snabbt vad som har hänt hitills denna vecka! (börjar från lördags)

Lördag: Jag åkte hem till mamma och var där i stort sett hela dagen. Vid ungefär fem åkte jag hem till lygnsta för att packa. Jag åkte hem packade och åkte vidare till nynäs igen för att äta hos mamma. Efter maten träffade jag Antonia där jag skulle tillbringa natten. Vi var ute i några timmar och sen drog vi in och sov.

Söndag: CFC (cheer for children) var. Jag och Antonia fick gå upp klockan sju för att göra oss iordning. Klockan nio satte vi oss i bilen tillsammans med Erika och Antonias mormor som skulle köra oss till Erikdalshallen. Uppvisningarna gick ganska bra faktiskt.

Måndag: Jag åkte till mamma igen för att gratta Charlie, men jag hann dock aldrig åka hem utan kunde bara åka till centrum med dom, köpa present och sen ge den direkt till Charlie. Vid fem åkte jag tillbaka till Ösmo för att fixa lite grejer på banken.

Tisdag: Jag, Binta och Jean (fostermamma) åkte in till Haninge för att köpa kläder. Jag fick nya strumpor, nya byxor och ett linne. När vi var klara i Haninge åkte jag till Nynäs, träffade Emmelie och Alicia. Halv fyra åkte jag tillbaka till Haninge, men denna gång för att träna.

Onsdag: Jag har än så länge inte gjort så mycket förutom att fixa mig och suttit vid datan. Om en timme ska jag ta bussen till Ösmo för att sedan åka till Haninge och vidare mot Tyresö för att träffa min storebror och hans mamma där jag kommer tillbringa min natt.


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0