tillbaka

Hejsan!

Nu är jag tillbaka efter en snabb vecka som har varit uppbokad till hundra. Jag ber verkligen om ursäkt för den hemska uppdrateringen från min sida! Men veckan har som sagt varit uppbokad av annat, och jag har dessutom varit jätte trött varje kväll så jag har inte orkat blogga, eller så har inte internet funkat.

Veckan har förövrigt varit skön. Allt har glidit på och nu är det helg! Imorgon är det valborg, som jag ska först fira med mamma och Charlie, sen senare på kvällen ska jag vara med Felicia, Emmelie, Rasmus och en massa andra människor. Jag hoppas verkligen till tusen att kvällen blir mer lyckad än förra valborg haha.

Förresten, ett till tack till Lovia som har fixat till bloggen. Vad tycker ni? Hiss eller diss?! :D


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0