rubrik saknas

Tjena tjena! Nu är jag hemma. Var i Farsta och fikade med min kära familj, och kollade lite i affärer. Min mamma är så gullig så hon har köpt en ny vårjacka till mig från Vila och två nya navelpiercingar, nice!

Hade ju tänk att tjäa lite pengar i sommar så min syster är så gullig att hon hjälper mig lite med mitt CV och tänkte att jag skulle börja någonstans innan jag blir allt för gammal på något jobb.

Snart så bär jag mig av till Sofia där även Olivia är, Whoop whooop. Nej men nu ska jag dra måste skriva klart innan de är dags att gå till dom käraste vännerna. Imorgon blir de vakna osv. sen ska jag åka med familjen sjöblom/åstedt och kolla på ett radhus, efter de möte med cheerleadingen i torvalla och senare träning med bästa COUGARS!

Älskar denna brud så jävla mycket!


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0