Bålsta

Tjeeeeeena.
Bra uppdatering från min sida. så var de inte så :PpPp
De ska bli bättre nu när skolan börjar, lovar er!
Jag kan försöka uppdatera från helgen.
Fredag: Var i skolan. kom hem bloggade lite och emy var hemma hos mig. Sen drog vi från mig, jag hade då packat för att åka till min kära vän Anton i Bålsta. Kom till han ungefär vid fem. Vi gick hem till honom typ tog de lugnt, snacka osv, åt middag och kollade på film och sen sov jag där.

Lördag: Vaknade runt halv 11 och somnade om till halv 2, sen gick vi upp, åt frukost osv. Sen fixade vi oss för Antons lilla söta kusin Daisy fyllde 2 år så då skulle vi på hennes kalas. de var ju fett gulligt att jag fick vara med även fast jag inte tillhör släkten eller vad man nu ska säga. Åt jättegod mat och tårta. Jag och Anton drog tidigare än vad hans pappa gjorde så träffade vi några av Antons vänner på kvällen.

Idag: Vaknade vi runt 12 tror jag (?) Kollade lite på tv innnan vi gick upp och sedan åt vi frukost. Låg och kollade på tv nästan hela dagen och åt middag där. Jag var tvungen att åka därifrån 17.39 tåget för att hinna till träningen som började 7. Träningen gick toppen!
Nu har jag precis duschat och ska dricka te!


Bettiiiiiiisen , plutt, saknar henne!


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0