Cheerleading målsättningar


Jag är en sån person som alltid sätter målsättningar, och jag såg på den HÄR ← bloggen att hon hade gjort en liten utmaning. Jo, nämligen att ha lite mål till slutet av augusti. Jag blev med i den direkt och det här är mina mål ↓ . Eftersom jag är ganska ny på cheerleading så har jag ganska många mål, men tar några i taget!:

» Stretcha varannan dag (+ poäng om jag stretchar mer än varannan dag!)

» Finare hopp. Toe touch, front, pike osv.

+ om jag har tid över så måste jag öva balans & jogga några gånger i veckan! Vad äre som motiverar mig? Asså alltdi när jag ser någon t.ex  en vig cheerleader så blir jag typ avundsjuk och säger typ"SÅ vill jag göra!" och ja, det är då jag bara vill stretcha liksom!

Har ni några mål?



Kommentarer
Postat av: woopwoopM.M <3

Johanna du är fan bäst på att blogga!



Har du någon egen blogg? :)

2011-08-09 @ 16:30:46

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0