första skoldan

Alicia kom på bussen & vi drog till skolan. När vi precis går av bussen ser vi hennes kusin som har börjat i våran klass. Jag hälsade på henne & vi gled vidare in i matsalen. Våran nya rektor stod och snackade i tio min ungefär sen fick vi gå till våra klassrum. Vi slutade ungefär elva så då åkte vi till Nynäs. Jag drog hem till mamma i ungefär 15 minuter sen tog jag bussen till Västerhaninge & vidare till haninge. Hos tandläkarn fick jag lustgas, och feeeeeetaste bedövningen. När jag gick där ifrån kunde jag inte gå rakt hahah, var helt borta i benen! Lars körde mig till Ösmo eftersom jag sen skulle ta mig till Nynäs för att träffa Julia & Robin. Jag köpte en ny parfym & vi träffade även Alicia, Emmelie & Maria en liten stund. Imorgon börjar jag klockan tio! :D

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0