Haninge är super!

Var som sagt i handen. Mamma var så söt att hon köpte tre nya tröjor till mig och ett par nya jeans.
Träffade massa cheermänniskor idag, och hur kul var inte de? Jo superduperkul!!! Saknar fan alla i Cougars, åh pluttisar, känner mig så stor när jag går upp. Haha! Men mina kära vänner går ju antingen upp nästa eller nästnästa år så de ska väl inte ta så långt tid eftersom att tiden går så fort:)

Träffade bland annat Felicia också, SUPER!
Men nu ska jag fixa te tjingeling! Halsen måste bli bättre, låter som en kråka!

vilka hetingar, p.s ääääääääälskar sofies öppna mun^^


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0