Hisslista!


(Ja, jag har gjort den skylten, och nej ni får inte ta den) :)
» The OC - Finns det någon bättre serie? Svar nej. Jag äälskar the oc. Synd att det började bli tråkigt i säsong 4. Vissa vet nog det haha ;) Om ni inte sett the oc har ni missat mycket kan jag lova er!

» Accent's väskor - Kanske inte vääärldens bästa kvalité men jag tycker dem är riktigt fina. Alla mina skolväskor är därifrån (de flesta av dem iallafall).. Det kommer in massa nytt vilket jag tycker om!

» Sommaren - Så skönt, man kan gå hur som helst, bada, äta glass.. Ja ni vet den känslan! Hiss till sommaren :)



Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0