Home sweet home!

Hejhej. Nu är jag hemma. Kom hem för ett tag sen.
Har ätit på donken, ovanligt .. Ska fan bli nyttig. Haha säger de alltid men lyckas typ bara hålla mig i en dag tills jag äter onyttigt av något. hahahhaha
Har i alla fall haft de superbra utomlands och har saknat as många här hemma!
Kom på att jag börjar skolan snart, deppmode...
Hatar skolan, vill ha sommarlov dygnet runt!!
Men tyvär får jag inte de.
Men nu ska jag duscha sen möta evelina den fina. Ikväll ska jag kanske träffa tess.
Puss berättar mer om resan när bilder kommer upp osv..

En bild från spanien på en restaurang. Jag, isabelle vickis och peckeluskan1

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0