kommentar

Anonym om 11/8:
kan du beskriva hur du är som person?? jätte söt blogg!!!
Svar: Tack så mycket, det glädjer mig(oss) att höra! Hur jag är som person.. Svår fråga hah.
Nä men jag är envis, väldigt envis. Vill alltid ha min vilja egenom. Blir lätt dryg utan att jag tänker på det. Kan se sur ut, fast jag e glad. Jag finns alltid för mina vänner. Kan inte ljuga för dom, om de inte är en vit lögn. Jag hatar folk som ljuger, därför kan jag lätt säga upp vänskapen med sånna. Jag tänker ofta på ''hur skulle jag känna mig om'', hur skulle jag vilja bli behandlad'', ''hur hade jag reagerat'' och liknande saker. Jag försvarar ofta mina vänner, dock är det inte alltid så bra. Jag ger mer än vad jag får tillbaka så att säga. Men annars försöker jag att alltid vara glad & posetiv. Försöker tagga folk så mycket som möjligt. Blev ju tydligen cougars taggare ;) Vet inte vad jag ska skriva mer hahaha!
/Höglund

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0