Ny skola idag!

Godmorgon! är superpigg, eller inte.
Sitter i myskläder och vet fortfarande inte riktigt  vad jag ska ha för tröja på mig, tänkte först ha tunika och tights, men insåg sen nu på morgonen att de inte var så varmt ute så bestämde mig för jeans. ska i alla fall välja kläder och snart gå till emy, vi har en del att prata om eftersom att vi inte träffats på typ heeeeeeeeeela sommarlovet!
Men nu ska jag lägga ner allt jag ska ha i en väska sen gå. Önska mig lycka till idag. Lite nervös faktiskt.
PussHej.

Kan ju säga att jag längtar verkligen till vi ska börja träna igen! Känner mig fett otränad!

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0