rubriker är så roliga

Var ju och jobbade tidigare idag med laget på Bellmanstaffeten. Vi gjorde samma grejer som vi gjorde i torsdags, delade ut kaffe, delade ut staffetpinnar, blockerade gångar, samlade in staffetpinnar osvosv. Att samla in pinnarna är fan bland det äckligaste som finns! Svettiga människor som spottar och asså nej fy.. Höll på att spy hela tiden så jag fick gå där ifån haha.
När jag kom till Ösmo väntade jag på Alicia så drog vi hem till mig i tio min. Sen drog vi tillbaka till Ösmo och mötte Lovisa. Vi drog vidare till ip där det var match. Den slutade 1-1! Bättre det än ingen vinst alls!
Saknar min flicka, vart är du?

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0