8/11

Min skoldag idag har varit riktigt jävla värdelös. Tänker inte gå in på detaljer, för det behövs inte. Men morgondagen är räddad för då kommer Lovisa tillbaka. Imorgon ska även Julia sova här & det är träning. Wiho!
Idag efter skolan köpte jag lite godis med Arika för jag var så himla sugen på vit chocklad, så mer godis fick det bli. Efter det gick vi till vårdcentralen där jag fick ta två sprutor, twinrix och någon till. När de var klart åkte jag hem och hittils har jag.. Inte gjort så mycket alls faktiskt. Har städat lite, ska städa lite mer strax, sen se julkalendern, städa mer om de behövs, plugga matte för jag har matte prov imorgon och sen duscha.
Jag har förresten gått till skolan osminkad sen i måndags, bra juuuuu!

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0