.

Det är för dig jag kämpar. Det är för sig jag inte er upp. Det är tack vare dig som jag verkligen vill det här. Det är tack vare att du finns som jag ställer mig upp varje gång jag ramlar.

När du blir lite äldre och börjar möta på livets motgångar så kommer jag alltid finnas där till hands. Jag kommer alltid vara den som hjälper dig upp vare gång du ramlar. Oavsett vilka misstag eller inte du har gör så kommer jag stå vid din sida, oavsett. Du är bäst i hela världen, min lilla solstråle. Och jag älskar dig mest på hela jorden. Det kommer jag alltid göra! Jag lämnar dig aldrig någonsin under hela mitt liv. Du är världsbäst, världens finaste lillebror.

 


Kommentarer
Postat av: Hilda

2011-12-27 @ 04:25:25
Postat av: Idiiiis

Åh så söta! Nutte Felicia, du har världens sötaste lillebror <3

2011-12-27 @ 10:47:48
URL: http://idawdt.blogg.se/
Postat av: Mamma

Åhh vad vackert skrivet! Puss!

2012-01-01 @ 13:21:20

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0