heeeeeeeeeeeeeeeeeejsan hoppsan!

HEEY, hemma efter skolan. DEt var faktiskt riktigt roligt idag i skolan. Hade en halvtimmas lektion i historia, sen så åkte jag , emy, ellinor(en från 3:an) och Johan som är min lärare till min gamla skola ribbyskolan. Typ träffade alla gamla lärare och sånt, och hade det sjukt kul och tipsade om våran skola. Åt med emy och ellinor, chickenbits och pommes. hehe. Sen hade vi block i engelska, det var sjukt kul!! vill verkligen göra om det där alltså! jag som inte är så bra på engelska tyckte faktiskt att det var så sjukt kul. Fast om vi gör om det så vill jag ha samma människor att jobba med också!! :)
Nu är jag hemma, åhh fy fan vad skönt med fredag snart!! :)
PUSS

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0