2/7

Första gången idag jag sitter vid min egna data! Tidigare idag satt jag vid Josefines data & kollade face i typ tio min. Det är allt! SkrytarN. Nä seriöst nu. Min dag har varit as bra. Har gått runt med min blåa djurgårds tröja & haft de as chill. Vi hade gäster, så vi grillade. Fan vad jag har längtat! Faaaaast jag & mamma grillade på midsommar hehe.. Imorgon blire iallafall grönan med Julia, Robin & Pontus. Måste upp typ halv åtta. Taggad? Nej. Men det är ju frivilligt! ;) Sover förresten hos Julia imorgon så det blir ingen uppdratering från min sida. Nu ska jag borsta tänderna & sen sova för jag är aaaaas trött! Godnatten

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0