blabla hit, blabla dit.

Jag kom på något att blogga om hehe..
Asså tjejer som sitter och lägger ut bilder på facebook och skriver tex ''åååå jag vill också vara söt..'' eller lägger upp en bild och ba ''åå jag måste gå ner i vikt för jag väger 43.5'' VAD I HELVETE HÅLLER NI PÅ MED? Tänker ni inte på att ni är söta? Ni är söta! Det finns folk som är helt missbildade i ansiktet och ni säger att ni vill vara söta?! Dessutom sitter ni och säger att ni är feta?! Jag väger något kilo över 60, och jag vill gå ner i vikt. Vill jag gå ner 20 kilo? Aboslut inte! Jag vill gå ner typ 5, för jag vill få mer muskler. Det finns folk som kanske läser det här, vad vet jag, men som skulle vilja ha min kropp. Jag menar inte att ''åå min kropp e så fin''. Nej jag menar att det finns människor som är större än mig, alltså myyyyyycket större än mig och som vill ha min kropp, för att dom tycker om den. Och sen kommer ni, smala som pinnar och säger är feta. Allt de ni säger är för uppmärksamhet. Ni måste ha bekräftning. Varför? Varför kan ni inte stå för er själva? Varför kan ni inte höja huvudet och vara stolta över er själva? Jag vet att det är svårt, jag har komplex över typ hela min kropp, men jag går fan inte runt och säger att jag är fet & vill vara söt. För jag behöver inte bekräftning. Jag hatar komplimanger. Det är verkligen sant. Jag hatar det, för jag kan inte ta åt mig för jag tycker personligen att det inte är sant. Så snälla tjejer, sluta vara ute efter uppmärksamhet!!!!! Och sitt inte och säg ''min kropp e ful'' och sen ha en bild på den på facebook.. Det är så ologiskt. Ni har den som profilbild, för att ni tycker om den. Stå för det också! Jag lovar att folk kommer vilja vara som er då. Folk kommer vilja ha erat självförtroende.
Jag tycker att vissa borde ta åt sig, dom vet nog vilka dom är eftersom jag drog några bra tillexempel. Ni andra får göra hur ni vill. Och det här inlägget var absolut inte menat till en kränkning eller så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

dem som är smala och säger att dem är tjocka kan faktiskt lida utav sjukdomen anorexi, visst endel vill säkert ha uppmärksamhet, och endel kan faktiskt vara riktigt sjuka, och det är en allvarlig sjukdom. därför tycker jag att man ska vara väldigt uppmärksam om en som väger 43 kilo säger att den är tjock,var uppmärksam på hur den lever, vad den äter, hur den tränar, om man märker någon skillnad på personligheten, det är en lömsk sjukdom, men den är farlig. Ha även koll på dem som är normal viktiga även dem kan vara sjuka.



Så allt är inte för uppmärksamhet, det kan vara en jävlig sjukdom!

2011-07-27 @ 16:02:24
Postat av: Anonym

men bra skrivet annars, vettigt :)

2011-07-27 @ 16:03:13
Postat av: Sara

Tack..

2011-07-27 @ 16:15:03
URL: http://corneliaosara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aa, tack..

2011-07-27 @ 18:55:22
URL: http://Antoniaharling.devote.se
Postat av: Jenny <3

mm tack..

2011-07-28 @ 13:22:05
URL: http://tadigibaken.blogg.se/

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0