dagen

Började med att jag vaknade NIO, kunde inte somna om för de var en massa folk (gäster) som snackade. Blev sur, men låg kvar. Till slut gick jag upp, MEN DÅ ÅKTE DOM. Min sömn vad förstörd. Käkade iallafall frukost & gjorde mig sen i ordning. Åkte hit & var social med mamma ett tag nere på gården. Gick sen upp & satt vid datan. Efter jag hade ätit middag träffade jag Kevin. Det var as skönt! Vi gick runt lite och snackade. Väldigt trevligt faktiskt. Drog hem vid tio för att jag & mor skulle se på film. Efter halva filmen kom jag på att jag redan hade sett den haha. Lyckat liksom! Nu ligger iallafall både mamma & Charlie o sover, så de e väldigt lugnt hemma. Super skönt!

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0