dagen

Jag begav mig till nynäs där jag träffade Rasmus och Adam. Vi satt vid stationen och snackade om lite folk, sen drog vi till bodarna för att dom skulle köpa glass. Efter en stund drog Adam till Täby, och bara en liten stund efter det drog jag hem till mor för att hämta min skinnjacka som jag hade glömt. Jag åkte hem och hela huset är fullt med människor från Scottland. Det är Jean och Lars barn och barnbarn som är här och hälsar på. Ingen utav dom kan svenska förutom mamman, så jag måååste snacka engelska. FML säger jag 100 gånger om. Jag kan inte ens engelska haha. Men nu ska jag sova!

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0