.

Jag saknar förra somaren som bara den. Allt var bra, när jag var hemma. Visst hade jag det jobbigt. Det hade jag varje dag i trosa. Men du fanns alltid vid min sida. Jag tvekade aldrig när jag behövde ditt stöd. Jag visste att du skulle lyssna & hjälpa mig. Varför tror du att jag ringde till dig annars den där dagen då jag grät som mest? Men idioten förstörde mig enu mer när han svarade i din telefon
.
Jag kommer aldrig glömma när vi inte hade träffas på två veckor. Vi hade saknat som tusan, och tillslut var båda hemma igen. Kommer ihåg hur glad jag blev när jag såg dig vid nynäsgård. Jag blev så himla tårögd & bara stod & kramade dig hur länge som helst. Hela förra året, var det du & jag. Vi gjorde misstag ihop & vi lärde oss utav dom. Vi straffades tillsammans, men vad vi än har gjort så har vi stått vid varandras sidor. Allt det där får mig att le men ändå sakna. Jag saknar den starka vänskapen vi hade. Men vad ska man göra? Allt ändrats mer & mer för varje dag. Fast trots det där, så är du min bästavän. Vad som än händer, så är du det. Vi har gått igenom så mycket tillsammans, och så mycket mer ska vi gå igenom. Julia Lindén, du får mig att le när jag tänker på den svåraste sommaren i mitt liv. Jag har sagt det hundra miljoner gånger förut, och jag säger det återigen. Tack Julia för verkligen allt. Jag hade inte klarat det utan dig.
Jag älskar dig.

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0