fix & trix

Har fixat & trixat som bara tusan den senaste timmen med länkningar till bloggen. Ändå har inte statisiken höjt så mycket. Men vi får skylla på att klockan är över två & det är måndag. Vad ska man skylla på annars liksom? Jag måste egentligen sova nu, men är inte ett dugg trött. Ska upp som vanligt 10.20 imorgon & fixa inför grillningen som Felicia skrev om. Najs shit! Måste dessutom diska de där som bestiken ligger i inuti lådan.. Jag gjorde inte det när jag städade lådorna. Men det är lika bra att få det gjort! Nu ska jag försöka sova, godnatt!
Det är sånna här kvällar/nätter som får mig att sakna dig som mest.
Du är bäst Felicia.

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0