FÖRLÅT

Förlåtförlåtförlåt mig för att jag inte har bloggat, men som vanligt så är vårat internet helt cp. Jag har varit jätte ledsen för det under dom här dagarna då internet inte har fungerat. Men nu funkar det! Jag ska snart till mamma och sova där. Skulle ha gjort det ifrån igår till idag, men jag ville vara hemma igår för vi skulle grilla och vi hade gäster, så att skjuta fram de en dag var det verkligen värt! I torsdags var jag i haninge med Binta och köpte lite kläder. Vill ni ha en bild? Självklart!

Shorts, uppe till vänster, Gina tricot.
Sportbh, uppe till höger, Stadium.
Shorts nere till vänster, Gina tricot.
Shorts nere till höger, Bikbok.


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0