Hemlig avsändare

hej allihoppa som läser feliciaofelicias blogg , jag har nu fixat denna blogg .
tog bilder från facebook eftersom jag inte känner dessa tjejer så bra .
hoppas det är ok ?
säg till om det är något som står fel i designen , så kirrar jag det !
jag kan tyvärr inte avslöja min identitet , men jag skickar en bild .
vågar knappt visa min äckliga kropp eftersom den är så förvirrande smal .
och jag visar inte ansiktet !
hEMLIG IDENTITET!! FÖRSTOD NI ELLER ! ? ! ? ? ! ! ? ! ? !


jag jobbade som modell för ungefär 3 år sedan , för tidningen slitz .
mycket trevligt var det , trevliga jobbpartners .

men nu måste jag gå och bajsa , godnatt !


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0