hungrig

Jag drog till Nixta med Sheila & Josefine. Det var super trevligt! Vi låg o sola och självklart snacka vi om den, han, hon, dom, det. Inge skitsnack, utan bara snack. Vi drog där ifrån runt halv fem då vi gick till kiosken & köpte glass. Sen begav vi oss till tåget & nu sitter jag här hemma. Jag skulle egentligen följa med Yamina på bio, harry potter. Men fick inte några pengar till det eftersom jag redan hade sett den. Och jag ville inte slösa pengar själv, så jag fick avså. Väldigt tråkigt! Menmen. Vet inte vad som kommer hända ikväll, ska försöka få ner Binta & Carro för att bada, men vi får se hur det går.

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0