knaaaaaaaas på face

Felicia Höglund fick LITE damp på mig för jag taggar henne i bilder från igår som hon inte gillar så då sa hon till migoch bara för jag sa att hon får tagga mig i vilka bilder som helst så taggar hon mig i fula bilder men jag bryr mig inte, jag kan ha fula bilder på facebook, i don't care. För dom bilderna som är knäppa osv, betyder inte att jag inte ser knäpp ut i verkligheten.. men men , hon får fortsätta tagga, jag får ta bort taggar på dom jag inte vill ha kvar;)
har inget att skriva om förutom att nu ska jag och tess kolla på film, sen sova, elelr smsa;P

sommar och sol.. vill ha sommar hela tiden! LOVE SUMMER


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0