kort om dagarna

Först träffade jag Antonia & Felicia vid nynäsgård. Moa & Betty kom med tåget så vi gick till nixta. Vi var där, chillade, dom badade & vi byggde lite. Vi drog där ifrån vid sex typ. Åkte till Betty, köpte godis osv & käkade pizza. Sen drog vi & tog ett kvällsdopp. Det var skönt till & från. Sen drog vi hem till Betty igen & hade tjejsnack till typ halv fyra. Det var riktigt skönt! Vi vaknade sen vid tolv & vid ett var vi tvungna & dra ifrån Betty eftersom vi hade tryout. Vi åkte till nynäs för Antonia hade glömt sina skor & jag behövde fixa lite grejer hos mamma. Jag gick till tåget & kom på att jag hade glömt busskortet. Fick panik & ringde mamma. Tåget kom & åkte. Jag blev skit sur på mig själv. Tog iallafall en halvtimmes senare tåg & det var en massa förseningar. Jag höll på att börja gråta från nynäs tills jag satt på bussen mot svartbäcken. Dagarna har varit helt underbara förutom de där med busskortet hehe. Men det är sån jag är!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vinn en länkning på ett jätte enkelt sätt! :)

http://corneliaosara.blogg.se/2011/july/ser-ni-redigeringen.html#comment

2011-07-08 @ 02:50:34
URL: http://corneliaosara.blogg.se/

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0