kort om dagen

Började med att jag träffade Sheila vid tåget. Vi stack till haninge, och vi satt på samma tåg som Kristian från Big Brother. Glodde han? Hahha aaaa! Iallafall, vi käkade på donken. Hon köpte nya converse, ett linne & ett par shorts. Jag är så fattig nu så jag köpte två mini mascaror på H&M för tio kr styck haha. Min börjar nämligen ta slut. Vi orkade tillslut inte med haninge, så vi drog till lilla Ösmo. Vi mötte upp Emma & Josefine & umgicks med dom ett tag. Till slut drog jag hem & har knappt gjort ett piss sen dess. Bjuder på en bild på oss från tåget.
Sheila gjorde iallafall min dag, tack för den & hoppas att du hade en as bra födelsedag! ♥♥♥♥♥♥
¨
Kan inte minska den här på bloggen. Cp...

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0