lat brud

Hejhoppsan. Nu har Antonia dragit:( ikväll vet jag inte vad jag ska göra. De blir åka ut till landet imorgon istället. För de känns bättre. Plus att jag skulle aldrig hinna packa alla saker tills idag osv. Lat tjej. Ska kanske träffa Antonia och bada senare, men vi får se hur de blir med den saken. Annars blir de väl vara hemma och ta de lugnt. Första natten på länge jag sov själv, de känns inte bra. Gillar ju att ha sällskap:(
hahahhaha sällskapsberoende är man också.
Nej men nu hade jag tänkt strecha, vet inte om de blir någon styrka(om jag nu orkar göra de) lat..
puss&kram
hahaha, ribby alltså.. haha där finns de minnen. Saknar redan!

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0