min kära vän

Idag är en sån där dag då jag verkligen behöver prata med Felicia. En sån dag då jag behöver hennes ord och hennes skratt. En sån där dag då jag verkligen behöver veta att hon verkligen finns för mig. Jag vet att hon alltid finns för mig, men ibland det där ''alltid'' verkligen få vara A L L T I D.
Just nu hör jag mina & Felicias ord. Vårat samtal. Jag vet precis hur jag skulle berätta vad som har hänt, och jag kan höra hennes röst, men inga ord. Jag kan höra hennes suckningar, hennes skratt och hennes stöd. Min underbara vän, varför skulle du åka just idag? Varför kunde du inte åka imorgon? Jag behöver dig! Jag önskar jag kunde ringa dig. Visst kan jag ringa, men det kostar så himla mycket. Så varför i hela världen åkte du imorse?! Dumdumdum. Jag saknar dig redan. Glöm inte att ringa mig när du har landat!

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0