Min kväll

Tjena. Åt middag på millas med Tess, hennes mamma och min mamma. Sen drog jag och therese hem till henne. Där gjorde jag naglar och smooothieee.yuuuummi yuuummi. sen gick jag hem. När jag kom hem satte jag mig vid datorn och chattade lite med lindha och även prata med henne i telefon om allt möjligt som hänt på sista tiden. Det var verkligen skönt att prata med henne, som alltid.Nu håller jag på att göra mig själv trött för ska upp 6 imorgon .. så lär ju inte vara så jättepigg men man kan ju alltid sova på planet om de går. Kommer fan sakna att smsa och prata i telefon på 10 dar, kommer typ dö! hahahaa beroende.
Men nu ska jag fortsätta kolla facebook och smsa, bloggar snart igen puss!


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0