snodd från http://veroniicapettersson.blogg.se/

Bara för att det ofta kommer upp onödiga & tråkiga inlägg ifrån mig så gör jag en sån här grej. Men det är ju inte säkert att det kommer upp ett inlägg varje dag, eftersom vårat internet vi har hemma är som det är..

Dag 1 - Tio fakta om mig själv
Dag 2 - Nio saker jag gör varje dag
Dag 3 - Åtta saker som irriterar mig
Dag 4 - Sju rädslor 
Dag 5 - Sex sånger jag tycker om 
Dag 6 - Fem saker jag inte kan leva utan
Dag 7 - Fyra minnen jag aldrig glömmer
Dag 8 - Tre personer som betyder väldigt mycket 
Dag 9 - Två saker jag önskar jag kunde göra
Dag 10 - En person jag litar på

1. Jag har bara uppsatt hår på tävlingar, träningar & hemma.
2. Jag älskar att sjunga, men kan inte sjunga.
3. Jag uttrycker oftare mina känslor i en text än i ord.
4. Jag försöker alltid ställa upp för mina vänner, och vara den vän dom förtjänar, men det går inte alltid så bra.
5. Jag står hellre ensam än att ha falska vänner.
6. Jag kan säga upp vänskapen lätt med en person om den ljuger om en stor grej, en gång.
7. Jag lessnar skit fort på mina profilbilder på facebook, därför byter jag ofta. ;)
8. Förra vintern, var den värsta perioden i mitt liv.
9. Jag älskar mat & godis mest utav allt.. Ungefär
10. Jag ska alltid ha min vilja egenom.

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0