Svar från frågestunden

Varför är ni så fina? :)
Varför är du så fin? ;)
Bästa minnet?
Felicia S: Om du menar allmänt så är det nog är det nog, men om det är du & jag så är det nog första gången vi sågs
Felicia H: Allmänt är det nog första gången vi sågs, men mellan oss två är det många
Bästavän?
Felicia S: Jag har många bra vänner, men dom som vet mest utav mig är Felicia, Antonia och Emy.
Felicia H: Har inte någon absolut bästavän. Men dom som vet mest om mig är nog Felicia, Rasmus, Julia och Mimmi.
Vad tycker ni om den dära Sara' Blondin? :p
Båda: Hon är en skit snygg blondin som e skiiiiit duktig på cheer och som vi älskar!
Varför älskar ni Cheerleading?
Båda: Världens bästa sport!
- Vad gillar ni mest inom cheerleading? (dans,hopp,gymnastik,bygg) och varför?
Felicia S: Gymnastik och bygg. Har ingen bra anledning till varför ;)
Felicia H: Dans och bygg. För jag kan inte volta, annars hade det nog varit ett utav dom roligaste. Men jag gillar att se balla danser och coola bygg. Självklart är det bättre att vara med i dom! :)
- Roligaste bygget?
Felicia S: Pyrre, för där är alla samlade så då kan man göra coola saker tillsammans
Felicia H: Pyrre!
- Favoritlag? (förutom erat eget)
Felicia S: Cougars
Felicia H: Eagles, utan tvekan
tror ni eran vännskap kommer hålla
Båda: Det är klart den kommer!
Har ni tänkt sluta på cheerleading nån gång i livet
Felicia S: Inget som är aktuellt nu, men kommer nog göra det senare i livet
Felicia H: Ja, mycket senare. Men då kommer jag nog vara tränare eller domare heheh ;)
3. Vill ni bli tränare
Felicia S: Ja, nån gång
Felicia H: Självklart!
4. Eran drömposition i ett bygg
Felicia S: Jag skulle vilja vara sidobas
Felicia H: Jag är nöjd som bakperson
5. visst ar jag bäst
Båda: Klart du är :*
allt bra?:)
Båda: Självklart! :D
Kom Felicia Sjöblom in i Eagles?
Ja det gjorde jag :D
Och vilket gymnasium kom Sjöblom in på? Blev det fria? I så fall vilken linje?:) puss
Ja det blev fria, samhälle beetendevetenskap. Puss
Om du inte kommer in i Eagles vilket lag ska du gå i då?
Jag kom in.
vad betyder cheerleadning för er?
Felicia S: Allt
Felicia H: Mycket, det är en livstil
Hur länge har ni gått på cheerleading?
Felicia S: Sen sexan, så fyra år
Felicia H: Är inne på mitt andra år nu
är ni oskuld?
Båda: Ojoj så privat!
nån på g?
Båda: Nä, inte direkt
roligaste ni vet?
Felicia S: Umgås med vänner, träna, tävla och leka galen ;)
Felicia H: Umgås med vänner, träna, tävla och äta
bästa vän?
Båda: Finns över!
Vad är det bästa i cheerleading när man gör det i ett program? Bygg, hopp, gymnastik.. osv?
Båda: Finns längre upp!
Vart bor ni?
Felicia S: Västerhaninge och Nynäshamn
Felicia H: Ösmo och Nynäshamn
Har ni slagit någon, o verkligen menat det? :)
Felicia S: Nä
Felicia H: Japp!
Är felicia h oskuld? :)
Finns längre upp!
vad tycker ni om britney spears :)
Felicia S: Jag älskade henne hon var liten, men nu tycker jag inget speciellt om henne
Felicia H: Jag lyssnar inte på henne, men hon skämde ut sig när hon rakade av sig allt hår och knarkade.
Tycker ni själva att ni är snygga?
Båda: Nej det gör vi inte.
vad betyder tecknet ni gör med fingrarna på vissa bilder? kram
Båda: Tror inte det betyder något speciellt. Vi letade efter en bild på google hur man gjorde F på teckenspråk, men hittade ingen bra bild. Sen började vi göra sådär istället.
Vilket cheerår tycker ni har varit roligast och varför? Hur långa är ni? :)
Felicia S: Cougars för att vi hade bra lagsammanhållning och jag trivdes jätte bra i laget och vi hade kul ihop. Jag är 1.72, hatar det.
Felicia H: Cougars, för vi kämpade hela tiden, och hade alltid kul. Ungefär 1.68
varför gjorde ni den här bloggen?
Båda: En kul grej
hur länge tror ni att ni kommer ha kontakt?
Båda: Förhoppningsvis hela livet
bråkar ni aldrig?
Båda: Nej, men det har blivit mer och mer små tjaff på senaste tiden
varför umgås ni så sällan?
Felicia S: För det var lättare och ses när vi tränade i samma lag, men nu brukar vi ju träffas med flera
Felicia H: För Felicia S är oftast med Antonia och det var lättare när vi gick i samma lag. Då träffades vi ju 4 dagar i veckan, minst.
hur lärde ni känna varann? :)puss <3
Båda: Vi bodde två steg ifrån varandra ;) puss
Kom Felicia H in i Cougars?? :)) Pusspuss ♥
Jaaaaaaaaa! :D puss!
Varför är ni så fina? :)
Varför är du så fin? ;)
Bästa minnet?
Felicia S: Om du menar allmänt så är det nog är det nog, men om det är du & jag så är det nog första gången vi sågs
Felicia H: Allmänt är det nog första gången vi sågs, men mellan oss två är det många
Bästavän?
Felicia S: Jag har många bra vänner, men dom som vet mest utav mig är Felicia, Antonia och Emy.
Felicia H: Har inte någon absolut bästavän. Men dom som vet mest om mig är nog Felicia, Rasmus, Julia och Mimmi.
Vad tycker ni om den dära Sara' Blondin? :p
Båda: Hon är en skit snygg blondin som e skiiiiit duktig på cheer och som vi älskar!
Varför älskar ni Cheerleading?
Båda: Världens bästa sport!
- Vad gillar ni mest inom cheerleading? (dans,hopp,gymnastik,bygg) och varför?
Felicia S: Gymnastik och bygg. Har ingen bra anledning till varför ;)
Felicia H: Dans och bygg. För jag kan inte volta, annars hade det nog varit ett utav dom roligaste. Men jag gillar att se balla danser och coola bygg. Självklart är det bättre att vara med i dom! :)
- Roligaste bygget?
Felicia S: Pyrre, för där är alla samlade så då kan man göra coola saker tillsammans
Felicia H: Pyrre!
- Favoritlag? (förutom erat eget)
Felicia S: Cougars
Felicia H: Eagles, utan tvekan
tror ni eran vännskap kommer hålla
Båda: Det är klart den kommer!
Har ni tänkt sluta på cheerleading nån gång i livet
Felicia S: Inget som är aktuellt nu, men kommer nog göra det senare i livet
Felicia H: Ja, mycket senare. Men då kommer jag nog vara tränare eller domare heheh ;)
Vill ni bli tränare
Felicia S: Ja, nån gång
Felicia H: Självklart!
Eran drömposition i ett bygg
Felicia S: Jag skulle vilja vara sidobas
Felicia H: Jag är nöjd som bakperson
visst är jag bäst
Båda: Klart du är :*
allt bra?:)
Båda: Självklart! :D
Kom Felicia Sjöblom in i Eagles?
Ja det gjorde jag :D
Och vilket gymnasium kom Sjöblom in på? Blev det fria? I så fall vilken linje?:) puss
Ja det blev fria, samhälle beetendevetenskap. Puss
Om du inte kommer in i Eagles vilket lag ska du gå i då?
Jag kom in :)
vad betyder cheerleadning för er?
Felicia S: Allt
Felicia H: Mycket, det är en livstil
Hur länge har ni gått på cheerleading?
Felicia S: Sen sexan, så fyra år
Felicia H: Är inne på mitt andra år nu
är ni oskuld?
Båda: Ojoj så privat!
nån på g?
Båda: Nä, inte direkt
roligaste ni vet?
Felicia S: Umgås med vänner, träna, tävla och leka galen ;)
Felicia H: Umgås med vänner, träna, tävla och äta
bästa vän?
Båda: Finns över!
Vad är det bästa i cheerleading när man gör det i ett program? Bygg, hopp, gymnastik.. osv?
Båda: Finns längre upp!
Vart bor ni?
Felicia S: Västerhaninge och Nynäshamn
Felicia H: Ösmo och Nynäshamn
Har ni slagit någon, o verkligen menat det? :)
Felicia S: Nä
Felicia H: Japp!
Är felicia h oskuld? :)
Finns längre upp!
vad tycker ni om britney spears :)
Felicia S: Jag älskade henne hon var liten, men nu tycker jag inget speciellt om henne
Felicia H: Jag lyssnar inte på henne, men hon skämde ut sig när hon rakade av sig allt hår och knarkade.
Tycker ni själva att ni är snygga?
Båda: Nej det gör vi inte.
vad betyder tecknet ni gör med fingrarna på vissa bilder? kram
Båda: Tror inte det betyder något speciellt. Vi letade efter en bild på google hur man gjorde F på teckenspråk, men hittade ingen bra bild. Sen började vi göra sådär istället.
Vilket cheerår tycker ni har varit roligast och varför? Hur långa är ni? :)
Felicia S: Cougars för att vi hade bra lagsammanhållning och jag trivdes jätte bra i laget och vi hade kul ihop. Jag är 1.72, hatar det.
Felicia H: Cougars, för vi kämpade hela tiden, och hade alltid kul. Ungefär 1.68
varför gjorde ni den här bloggen?
Båda: En kul grej
hur länge tror ni att ni kommer ha kontakt?
Båda: Förhoppningsvis hela livet
bråkar ni aldrig?
Båda: Nej, men det har blivit mer och mer små tjaff på senaste tiden
varför umgås ni så sällan?
Felicia S: För det var lättare och ses när vi tränade i samma lag, men nu brukar vi ju träffas med flera
Felicia H: För Felicia S är oftast med Antonia och det var lättare när vi gick i samma lag. Då träffades vi ju 4 dagar i veckan, minst.
hur lärde ni känna varann? :)puss <3
Båda: Vi bodde två steg ifrån varandra ;) puss
Kom Felicia H in i Cougars?? :)) Pusspuss ♥
Jaaaaaaaaa! :D puss! ♥

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0