Tack alla nära och kära för ni finns i mitt liv!

Jag har haft tankar om livet. Hur mitt liv har blivit. Varför jag är just jag. Förr tyckte jag att dom bästavännerna jag hade då var dom bästa, mitt liv såg bättre ut, men ska jag vara ärlig så stämmer de inte. Jag tror de beror på att när man är liten så är de mer skitsnack. Sånt är med förbi nu. Visst de finns men de är inte på lika hög nivå. Jag älskar min familj, jag älskar mina vänner och lever för dom. Jag har aldrig haft finare vänner än vad jag har nu.
Tack för att jag har er vid min sida. Ni som känner mig väl, ta åt er! <3
/Felicia Sjöblom

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0