trött som en kanin med hundsvans

Lånade mammas data eftersom jag inte orkade gå in i mitt rum & sätta på min. Mor & Sandra är ute & går med Boss just nu. Sandra är min vän Lindas lillasyster & vi är barnvakt åt henne hela helgen. Boss är alltså deras hund. Back to the real information. När dom kommer in igen ska vi se klart på en film vi satte på för ett tag sen. Vet inte vad den heter, men ni överlever! Är förövrigt jääääääkligt trött ska ni veta. Sov ungefär 7 timmar inatt, men det går bra. Jag lever. Måste också informera om att rubriken är jäkligt random & jag är jäkligt snygg på bilden asså!

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0