världens bästa mamma

Hon som bar runt på mig i nio långa månader. Hon som har försvarat mig vad det än har varit. Hon som har offrat så mycket för mig. Hon är världens finaste kvinna. Världens underbaraste människa. Hennes kött får mig att ha en kropp, hennes blod får mig att leva. Och jag vet, och jag erkänner att jag inte har visat hur tacksam jag är över allt jag får & fått. Men tro mig mamma, jag är så himla tacksam. Jag har inte visat dig någon respekt alls på hur länge som helst. Men tro mig, det är slut på det nu. Du är min ängel mamma & utan dig hade jag inte varit här idag. Du har alltid stått vid min sida & hjälpt mig medans jag har tagit imot det du har sagt till mig. När allt har blivit bra har jag glömt allt & jag är tillbaka till det respektlösa. Jag har inte varit världens bästa dotter. Inte alls. Och jag skäms. Du förtjänar en dotter som behandlar dig med en feeeeeet respekt & jag ska försöka. Jag ska försöka ändra på mig. Jag lovar dig. Jag ska göra det bästa jag kan. Jag vill förändra mig, så det ska gå. Jag älskar dig mamma, tvivla aldrig någonsin på det. Inte ens när jag säger att jag inte gör det. Det var du som lärde mig gå, det var du som lärde mig att prata, och det är du som lär mig om livet. Så tack för allt, verkligen allt. Du är världens vackraste person, kom ihåg det.

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0