6/6-11

Nationaldagen har varit as najs. Har träffat as härligt folk, åkt moppe hela dagen, delat en pizza med Moa innan jag kom hem, ätit grillat hemma. Bara en jävligt kort beskrivning om hur dagen har varit! Människorna jag var med skulle dra & bada när jag skulle hem så jag kunde inte följa med.. Hatar att missa så jävla mycket hela tiden! Men vad ska jag göra liksom?
Imorgon är det tryout iallafall. Tror inte att jag kommer vara så nervös faktiskt. Är ju inte det nu iallafall ;) Kommer jag inte in i cougars så finns det inte något att göra åt saken. Men hopp finns det ju alltid!
Nu ska jag kolla på bring it on & sen sova. Godnatt!

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0