äckel internet

Det internet vi har i det här huset vägrar fungera som det ska när det gäller min data. Så jävla irreterande! Fattar inte hur de kan fungera till Carros data som jag sitter vid nu, men inte mig. Sjukt taskigt. Men för övrigt så lever både jag & Felicia. Förutom att jag har dagligen ont i knät & just nu ont under revbenet. Men jag överlever nog.

Fast just nu är jag jävligt less på att sitta vid datan, har nämligen spelat sims i fyra timmar, så vi får se när nästa inlägg ifrån mig blir av!


Snygga tjejer!


Btw, jag fottade lite idag på skansen. Bilderna kommer in sen när mitt internet fungerar!


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0