Efter skolavslutningen...

Efter skolavslutningen efter mycket tårar och allt så skulle jag "fira" min grundskola och allt så jag desiree ,mamma och sebbe åkte in till stan för att ta en lunch på friday's ! Supergott var de , sen tog vi en glass som efterrätt. Mumms!!  Fick en examensklänning av syster i stan , otippat nog en långklänning(?) jag som inte har tyckt om långklänningar så mycket hittade en som jag tyckte var snygg och min kära syster köpte den till mig! Av mamma fick jag en byxtress(?) otippat de med eftersom jag inte har de heller, men den var också snygg, sen även massa trosor och en BH såklart;) 
 Ska lägga upp bilder på allt, puss&hej

Saknar dig


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0