Felicia på radion

Tidigare i våras kom det en tjej från UR till våran träning. Hon skulle spela in lite ljud & interjuva någon från laget, och det blev Felicia. Det här har varit ute ett tag på internet, men jag hittade det nu haha. Felicia var iallafall jätte förkyld just då så hon skulle iallafall bara bygga. Iallafall här är länken http://urplay.se/161117 spela fram till 28.00. Så jävla sööööööt röst! Btw, jag får rysningar hela tiden.. Saknar träningarna som fan..
Hoppas att du fattar att allt jag sa via smset var för att jag inte vill förlora dig. Jag älskar dig min lilla solstråle!

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0