Felicia Sjöblom

Att försöka skriva en text till dig för att kunna förklara hur mycket du betyder för mig  är som att försöka gå runt hela jorden, utan ben. Men jag ska få det här att funka.
Felicia, asså på riktigt.. Du är äkta som ingen annan. Det du säger menar du verkligen. Du säger inte ''jag finns för dig genom allt'' och sen så finns du inte där iallafall. Nej, du säger ''jag finns för dig genom allt'' och du gör det verkligen. Den första jag vänder mig till när det är något, är du. Den jag verkligen kan skratta med hur tråkigt det än är e du. Den som lyser upp min vardag är du. Du finns verkligen brevid min sida, hur starka vindarna än är.  Du skiter i allt det andra, och stannar. Tack käraste du för det!
Du var den som första som frågade om vi inte kunde sova hos mig. Du är den första som inte sa ''nej jag vill inte''. Du ställer upp genom allt, och är inte som dom andra som kallar sig själva äkta. Tack för alla fina år, tack för alla underbara minnen, tack för att jag får ha dig vid min sida. Jag har sagt det miljoner gånger förr & jag säger det igen, jag älskar dig Felicia. Jag lämnar dig aldrig aldrig aldrig. Inte för något i världen!

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0